UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年4月4日 星期日

貪靚囡囡又去美甲 ~ 做印花甲

今朝一早囡囡已經安排好今天的行程 ~~ 就是陪她去美甲
我一起床,囡囡話我聽她已經預約了她的御用美甲師 (她姑媽) 下午美甲
... 冇錯,係囡囡自己打電話預約的,我和爸爸都唔知的
揀咩色甲油呢??? 今日塗咩色呢???


修靚指甲仔先


太多甲油,唔知揀咩色 ~~ 最後全部顏色都塗,又變了七彩繽紛的朱古力豆


今次仲印埋花,當然又係 10 隻手指仔唔同圖案啦

貪靚的囡囡連腳甲都塗埋

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子