UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年4月17日 星期六

專為『妳』研發的 ... 強生美肌水嫩系列

相信強生 Johnson's 呢個品牌,對於身為香港人的你一定唔會陌生
由過去嬰孩時期的你 … 直至現在一直細心呵護、陪伴著你成長
強生除了陪伴著我成長,它亦陪伴著我家兩個小寶貝一起成長

由於強生了解及呵護我地『亞洲女性』嬌嫩的肌膚
特別研發了全新『強生美肌 Johnson’s body care』水嫩系列
Lasting Moisture 長效水嫩沐浴乳 + 24小時水嫩潤膚露




Lasting Moisture 長效水嫩沐浴乳 (750ml) HK$34.9






奶白色乳液狀的質地
有一陣好香好甜好似水蜜桃的香味
一邊沖涼一邊聞住好以水蜜桃的香味特別醒神

沖完涼後,皮膚感覺都唔錯,唔會好乾 ... 唔記得搽潤膚露都唔怕




我鍾意用好多泡的沐浴露,總覺得泡多至好用,至可以將污垢沖走
呢支沐浴乳就啱哂我,又多泡又易起泡
泡泡多到可以用嚟沖泡泡浴,我按了 2 泵沐浴乳落浴缸,就整到咁多泡泡喇浸個水蜜桃泡泡沐多爽喔 !!!
 






24小時水嫩潤膚露 (400 ml) HK$39.9


 

 


潤膚露都有陣好香好甜的水蜜桃味
但唔太濃列,好清淡 ... 啱哂我,我最怕好濃郁好人工化的香味
奶白色乳霜狀,最初唧出嚟見到質地咁 "杰",以為好笠笠
但一搽上手已經好快被吸收,又冇笠黏黏的感覺,蠻清爽喎
滋潤度及保濕度都好好,仲好滑





上次講過 誠邀兩位忠誠用家試用 ~ 強生美肌‧長效水嫩系列http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=3601

家姐及細佬的試用報告 :

好似用係水蜜桃沖涼咁,好香 ... 好想食佢落肚
好多泡泡 ... 好鍾意沖水蜜桃泡泡浴,又可以玩泡泡 ... yeah yeah

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子