UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年4月21日 星期三

礦泉水都可以 .... 排毒、纖體、緩解疲勞及抗衰老???



就係呢支礦泉水喇
Hydroxydase 活麗泉高密度礦物質泉水
唔只解渴的礦泉水咁簡單
仲有以下的功效

  • 肝臟毒素 ~ 現代都市生活的急速步伐,我們的肝臟亦要長期面對種種累積而來的壓力,有來自加工食品、長時間藥物治療、燒烤、空氣以及環境污染中的有害物質及日常身體和精神壓力等,降低肝臟排出體內廢物的能力
Hydroxydase 透過以下方式排出毒素 :
    • 肺部 - 增加呼出二氧化碳
    • 尿液 - 排出更多可溶於水的毒素
    • 糞便 - 在不引起腹瀉情況下,刺激廢物排放


  • 纖體 ~ Hydroxydase 含有高濃度礦物質,有助調節代謝,減少餘脂肪的堆積及纖減身段,加強纖體效果


  • 緩解疲勞 ~ Hydroxydase 提供的豐富礦物,有助減少人體肌肉中積聚的二氧化碳,並通過血液及肺部排出體外。排出肌肉的毒素可以令肌肉放鬆,消除疲勞,令人容煥發,並使身體得到更多的能量


  • 抗衰老 ~ 研究指出 Hydrodase 有效抗氧化,達至抗衰老效果,令體魄健康及肌膚幼嫩




飲一兩支試唔出功效的
所以我有 10 日份量的試用
一大盒裡面有 20 樽 200ml 的礦泉水
但大家在市面買到的會係輕便裝 ... 每盒有 6 樽 200ml 的礦泉水
因為一盒 20 樽實在太重了 ... 非常體貼喔



Hydroxydase 活麗泉高密度礦物質泉水

※由法國製造及入口※

從 1902 年以來,Hydroxydase 一直由法國 Auverge 的 Marie-Christine Nord 火山泉直接抽取泉水入樽及出口,而抽取泉水的平均水深是 90 至 110 米


Hydroxydase 含豐富的礦物質,
所以樽底有後多沈澱物 ... 正常的喔



飲用方法 :

每日 2 樽《餐前最少 30分鐘,並於開瓶後 20 分鐘內飲用以獲得最大效用》

我在早餐及晚餐前 30 分鐘飲用



我的試飲後報告 :

味道方面

我一向不太愛飲有氣的礦泉水,可能之前飲過的實在太 "拿" 喉,但 hydroxydase 又唔覺喎,反而覺得幾易入口,咸咸地 、唔 "拿" 喉又唔 "" 喎,一陣就喝哂成支。



功效方面

我覺得肚腩冇咁脹,可能是 Hydroxydase 幫我排出了體內積聚的毒素有關。便便的次數又冇增加,只是氣味比往常濃烈及多 ... 排出哂我的毒素及脂肪

仲有真係精神左,在呢 D 潮濕及悶熱的天氣,我又冇周身酸軟,好累喎

但有一個小小缺點 ~ 如果能夠改為擰蓋或揭蓋就更好,因為樽蓋要用開瓶器開的,根本冇可能成日帶著開瓶器出街 !!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子