UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月23日 星期四

Day 6 上午 ~ 橫浜 (2/4/2009 Thu.)

今日開始冇車楂, 要自己攞行李, 首要減磅
 ... 食左呢 2 個杯麵及乳酪先

 呢兩個杯麵都算經典
買左 4 日都未食
跟我地去過輕井澤、清里及石和溫泉, 再嚟到橫浜 ...  

比著以前, 已經變左傻爸的宵夜 ... 
但是今次行程實在太多美食, 唔洗食杯麵 


早上窗外的景色仲靚 ... 愈來愈覺得間房抵, 真係想住多晚 


食完早餐, 從酒店行 15 分鐘左右就到橫浜紅磚倉庫


橫浜海上保安廳 ... 係咪 "海猿" 仙崎大輔駐守果間呢???
 

午餐 ~ 一風堂拉麵@橫浜皇后廣場
日本全國有超過十萬家的拉麵店
各式的評選也很多
而在「麵王」評選全日本拉麵100強中
一風堂名列第一


傻爸 order 的午餐 set ~ 白丸肉玉子拉麵 + 餃子 5 個 + 飯

湯底是豬骨白湯 ... 好清甜, 絶對唔係味精湯
連平時食麵唔喝湯的我都狂喝, 成碗湯比我地清哂咁滯

麵條分  soft, normal, hard 三種, 我地揀 normal 好有咬口

玉子是溫泉蛋 ... 外面的蛋白是熟, 裡面的蛋黃半熟, 好好味 ... 早知我都加玉子


我冇咁大食, 只 order 一碗赤丸肉拉麵
赤即辣的意思, 碗麵多一匙紅色的微辣醬及醬油 ... 未撈之前的湯好清甜
但撈埋辣醬後完全唔同哂, 甜甜地又有少少辣, 唔識形容, 總之好好味, 碗湯又比我地喝哂 


eee 仲有碗飯未食好嘥喎 ... 
見隔離個日本人係咁加枱面的芽菜及漬物落碗飯度食, 好滋味咁
一於跟住試吓先, 加左芽菜及漬物的白飯又真係好好味, 一人一啖又比我地食哂 lu


在 Paul Frank 個 counter 見到 d 野好靚, 但呢個袋的價 $$ 仲靚, 平到我地自己都唔信
以為要買野加錢換的, 問完 sales 姐姐至敢信咁平 ... 

一於買 2 個, 一個自己的, 另一個梗係買比 Paul Frank fans 的神姨... 

喂 ... 見 blog 快搵我取貨 ... 否則比人搶左自誤

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子