UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月9日 星期四

Day 2上午 ~ 池袋 日產租車 (29/3/2009 Sun.)

8 點起身諗住落去樓下飲杯果汁就去攞車

估唔到 D 早餐又 OK 喎

, 自助形式的,款式唔多,但樣樣我都想食喎

有嚟到日本勁鍾意食的飯團、軟綿綿的三文治、新鮮的蔬菜沙律、coffe / tea / milk

9,200yen 一間雙人房仲包早餐, 抵呀!


食飽飽, 真係去日產攞車, 行一陣就到喇, 車都唔洗搭

呢架就係將會陪伴我地四日的 CUBE, 好型仔的 ... 

仲好新 tim, 2009年3月車嚟

出廠唔夠一個月 ... D 日本人真奇怪, 租架咁新的車比你楂, 唔驚你嚡花撞凹喎


租左架新車, 心情都靚 D, set 好導航後, 就向輕井澤出發

傻爸駕車, 我梗係嘆世界, 欣賞吓景色 影吓相咁

 .... 點解有個雪山, 仲愈來愈近, 係咪富士山???


呢 d 路牌特登影比傑傑表哥, 佢好鍾意睇 "頭文字 d" 卡通片, 

妙義山就係拓海鍊車的地點, 其實仲有碓冰等, 但我動作太慢, 影唔到呀!!! 


沿途仲有好多休息站, 可以落車鬆吓, 去廁所同埋食野抖下咁

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子