UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月10日 星期五

Day 2下午 ~ 輕井澤 (29/3/2009 Sun.)

原本今次 plan 去大阪的

因我實在太掛住城崎溫泉七種唔同特色的溫泉及全蟹宴 

(有蟹刺身, 燒蟹, 蟹肉天婦羅, 煱仔蟹飯等)

但大阪機票遲遲都 confirm 唔到, 又貴喎

 
但去東京 shopping 又唔係我杯茶

咁啱在網上 search 到東京近郊 ... 

富歐陸色彩和風景勁靚, 兼有 "小瑞士" 之稱的輕井澤及清里 ... 

於是, 轉軚去多年再冇踏足的東京喇!!!


經過 2.5 小時車程, 終於到輕井澤了

第一個景點是聖保羅教堂 ... 亦是輕井澤舊街的代表景點


再到商店林立的舊輕井澤銀座通


午餐唔知食咩好

呢間餐廳個 look 咁靚, 門口又有位泊車, 就呢間喇!


嘩, 好貴呀 ... set lunch (湯, 頭盤, 意粉及茶) 2,100yen

好彩, 不單只好食, 個賣相仲好靚 ... 掛住食, 唔記得影相 tim


雲陽池及輕井澤街景


輕井澤Price Shopping Plaza是遠近馳名的超級名牌Outlet

有  levis, edwin, LL bean, nike, addidas 等


我地的戰利品

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子