UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年4月16日 星期四

Day 5上午 ~ 石和 士多啤梨放題 (1/4/2009 Wed.)

賞完桃花, 下一站梗係去地道果園食時令水果 ... 士多啤梨

但繞極都找唔到旅館幫我地預約左果間果園
一於泊低架車在花店問路 ... 
但 d 人又好似好忙咁, 只係影左幾張 賞一陣花 ... 又起行

 
 
 

哈 哈 哈... 轉左個彎, 就見到果園的路牌


30 分鐘【章姬】士多啤梨食放題 (每人 1,500yen)
店員阿姐明知我地唔識聽日文都照講一大堆野
我估係叫我地要將士多啤梨食得乾乾淨淨, 唔好嘥野掛

之後, 帶我地入去溫室
一人派一個膠盒再唧 d 煉奶落去 ... 
叫我地記住要點煉奶食 "好食 好食"

 
點左煉奶的士多啤梨真係好好食, 更能帶出士多啤梨的香甜 ... 冇咁膩


因為我地有預約, 所以 reserve 左呢條 lane 比我地, 有名 ka ... 好尊貴呀!

阿姐仲話只可以摘呢條 lane 的士多啤梨

咁又幾好喎... 縮細 d 範圍 ... 

否則我一定四圍逛四圍揀, 嘥哂 d 時間, 食唔到幾多粒士多啤梨的

  
 
士多啤梨的大小相差好遠 ... 但大細粒同樣咁好味

 
 
 
d 士多啤梨有花的

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子