UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2024年10月18日 星期五

【新蒲崗 食記】嘆杯靚咖啡 + 虎蝦蟹肉蟹膏濃蝦汁意大利飯 ♥ Brew Dog Coffee Co.

 
又嚟新蒲崗搵間 cafe 嘆杯靚咖啡食個晏 ~~
享受我嘅 me time ~~


cafe 地方不大,大約有 10 個座位
白色裝潢,簡潔舒服
到訪時啱啱過咗午飯高峰時間 ...
坐係靠窗座位望住街景進餐,幾寫意架 ~~


。Flat White +HK$29
單點食物加配飲品可以 -HK$10
仲有 Floral Girl / Nutty Boy 兩款口味咖啡豆比你揀 

其實兩款豆子都好啱我口味
不過奶啡我鍾意配 nutty 嘅豆子,入口香醇順滑
下次再嚟嘆杯花香味黑啡先 ~~


午市有幾款 lunch set 提供
但見到呢個虎蝦蟹肉蟹膏濃蝦汁意大利飯
有齊哂我鍾意嘅組合梗係食佢啦 ~~


。虎蝦蟹肉蟹膏濃蝦汁意大利飯 HK$148
虎蝦大大隻,已經去咗蝦殼,入口啖啖肉,鮮甜彈牙
每粒意大利飯都吸滿香濃嘅蟹膏濃蝦汁,滋味好食 ~~





Brew Dog Coffee Co.
香港 九龍 新蒲崗 大有街3號 萬廸廣場一樓L號舖



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子