UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2024年2月21日 星期三

【自家煮】健康早餐自己做 ♥ 食個芝士粟米煙肉包。再嘆杯日本皇室御用咖啡


瞓醒嘆個靚早餐先 ~~
今日偷懶 ...
焗番熱昨日買嘅芝士粟米煙肉包,再沖多杯靚咖啡 ~~


咖啡豆係友人嘅日本手信 ...
今次佢去咗東京和富士山玩
帶咗呢包富士山混合風味嘅『宮內庁御用達』豆子比我
等我試下日本皇室御用咖啡嘅味道 ~~

 
珠屋小林珈琲是日本皇室唯一公認的味道和烘焙技術嘅咖啡店
是日本皇室成員日常愛喝嘅咖啡


呢包 ... 珠屋小林珈琲。マルシゲオリジナル 富士山ブレンド
是富士山混合風味,用巴西和哥倫比亞豆子拼配而成
酸苦味較平均,味道醇厚,甘滑順口 ~~


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子