UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年7月14日 星期五

【食記】囡囡的生日蛋糕 ♥ 荔枝西瓜蛋糕


上星期囡囡生日 ~~
早兩日壽星囡話想食西瓜蛋糕 ...
就買咗件佢想食嘅荔枝西瓜蛋糕
再揀多三件我哋想食嘅蛋糕,拼湊成呢個生日蛋糕喇 ~~


呢四款蛋糕拼埋一齊都幾靚喎 ~~


壽星囡 ... 荔枝西瓜蛋糕


儍媽 ... 荔枝烏龍茶蛋糕
頂層粒荔枝果肉好吸睛,我就是被佢吸引而買 ~~
下層的夾層有粉紅色荔枝忌廉、荔枝軟糖、海綿蛋糕和烏龍茶朱古力
味道酸甜清新,每一口都有茶香和果香,但荔枝味較突出 ~~


儍爸 ... 生酮芝士蛋糕


囝囝 ... 生酮可可芝士蛋糕


Lifetastic。尖沙咀 Harbour City 分店


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子