UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年5月8日 星期一

【沙田 食記】惹味香辣海鮮干鍋 + 滋補花膠螺頭干貝燉雲吞雞湯 ♥ 龍門一番 川滬。紫砂燉湯


週末去了沙田逛逛
見到呢度嘅下午茶餐幾抵食就入嚟開餐啦 ~~


我哋點了一份最貴的下午茶餐 H ● 回鍋肉炒年糕 (HK$58)
五花腩份量不少,醬汁很惹味
配上爽脆椰菜和軟糯的年糕,很開胃 ~~

+HK$8 升級了杯芝士奶蓋白桃四季春
咸香的芝士奶蓋加上清香嘅白桃四季春
大大杯清涼解渴 ~~


+15 可以追加兩款小食和一款手打點心
儍媽揀了涼拌茄子塔、蒜泥黑毛豬和迷你胡椒餅
胡椒餅煎至外酥內軟,胡椒味好突出 ~~


梗係要點番個招牌紫砂燉雞湯 ...
● 花膠螺頭干貝燉雲吞雞湯 (HK$78)

用紫砂湯鍋盛裝
兩人份量,相當足料 ...
有一大隻雞脾、花膠、螺頭、瘦肉、干貝、圓肉和雲吞
湯頭清澈帶點油份,味道清潤鮮味 ~~


平時不太食辣的儍爸居然揀了份香辣干鍋
有5個辣度揀,穏陣起見點了微辣


微辣的 ... 香辣海鮮干鍋 (HK$158)


賣相很吸引,很豐富 ...
海鮮有海蝦、鯛魚片、大蜆、青口和魷魚鬚
香辣惹味,好味到連吸滿醬汁的洋蔥和青蔥都比我清哂
微辣的辣度不高,平時不太食得辣的我哋都接受到
仲話下次可以試下小辣 ~~


食完辣野飲番杯清新的 ● 荔枝青檸梳打 (HK$32)
解辣又解渴,爽呀 ~~


有興趣仲可以加入免費成為會員 (會員費價值 HK$350)
成為會員可享待遇:
。消費有 9 折優惠
。優先訂座
。定期贈送會員優惠
。半價飲品 (不包括生啤類)



龍門一番 川滬。紫砂燉湯
香港 新界 沙田 德厚街3號 禾輋邨 禾輋廣場2樓210A號舖


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子