UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年7月6日 星期三

【食記】囡囡的生日蛋糕 ♥ Gelato Strawberry Cake


阿囡又大一歲喇 !!! 
靚女 ! 生日快樂 !
祝你愈來愈靚 ! 身體健康 ! 食極唔肥 ! 心想事成 !
最重要梗係聽哂阿媽話 ... 哈 哈 哈 ~~


佢咁鍾意食士多啤梨怪
梗係買番個士多啤梨蛋糕比佢

店主為護士,主張吃得健康的甜點
以極低糖薄忌廉和不使用牛油為宗旨,啱哂為食又怕肥的我 ~~


蛋糕上面好多士多啤梨
以 gelato 方式鮮打草莓忌廉,甜度剛好,入口不會好甜膩
古早味海綿蛋糕好鬆軟,6 吋大小,我哋四個一人一件啱啱好 ~~


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子