UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年6月9日 星期四

【纖體瘦身】我的減肥好幫手 ♥ 吸油方包 ♥ Vital Health 韓國阻油隔脂 All in One 日用



減肥是女人的終身事業 ...
對於愛食又懶做運動的我,就要搵啲 supplement 幫吓手


最近試了來自韓國的 Vital Health 阻油隔脂 All in one
聽講係韓國熱賣超過 2000 萬包的人氣減肥產品
係韓國由名模韓惠珍和韓國美魔女嚴正化代言
韓國製造,仲獲得韓國食品安全處認證的 3 大減脂成份
可以安心服用 ~~


小小一包有齊 3 大有助減重的成份
午餐和晚餐後服用一包
就可以把吃下肚的脂肪、碳水化合物通通吸走
所以又被韓國女生稱為『吸油方包』


獨立包裝,細細包帶出街好方便
拎個手袋仔出街都放得下 ~~


食了兩個星期 ...
遇著放寬晚市堂食的時間,多咗與朋友的飯聚 ...
為食的我梗係忍唔到口,咩都食也無做運動 ...
好彩有吸油方包幫我吸走哂啲脂肪至唔會增磅
肚腩仔仲扁平咗無咁脹 ~~
如果冇咁懶,配合運動的話效果會更好 ~~




** 產品和產品資料由品牌提供

** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

#vitalhealthhk #vitalhealth #韓國人氣減肥好物 #韓國 OliveYoung 熱賣減肥產品

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子