UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年8月17日 星期二

【紅磡 食記】台式小食 ♥ 鐵板吐司。鐵路便當。珍珠奶茶。仙草芋圓 ♥ 你妳 you you


路過就被這道粉紅色的隨意門吸引著 ...
原來一直想試的台式小店『你妳 you you』在紅磡開的新店
即刻入去買點好吃的返去一齊分享喇 !!!


相對荃灣店,紅磡新店不設堂食,只做外賣

儍媽就外帶了 ... 鐵板吐司 + 鐵路便當 + 珍珠奶茶 + 仙草芋圓 ~~


酥炸大雞扒 X 蜜糖芥末 X 芝士吐司 (HK$42)

這份鐵板吐司是店家的皇牌推介,超多料,份量十足
除了大大塊脆卜卜雞扒,仲有蕃茄、青瓜和生菜
大口咬落去,口感和味道都很豐富,滋味滿分


鐵路便當有三個組合
可揀台灣牛肉湯麵/飯 或 招牌牛三寶湯麵/飯 或 自選便當

儍媽點了份自選便當 (HK$55) 比囝囝 ...
可揀 1 款主食 + 2 款小吃 + 魯肉飯 / 乾拌麵
最後揀了 ...  三層五控肉 + 台灣士林香腸 + 台南鮮你蝦捲 + 魯肉飯
+HK$15 配多杯 ... 炭培烏龍珍珠奶茶



最後當然有儍媽最鍾意的台式甜品 ... 仙草芋圓


仙草 3 號 (三色芋圓、小布丁和水晶) HK$38
幾款仙草芋圓都有儍媽不愛吃的水晶 ... 
諗了好耐都決定不到,店員就很貼心的幫我換了小芋圓 

所以我這碗仙草 3 號就有 ...
透心涼的仙草、香甜的小布丁、煙靭的小芋圓和軟糯的三色芋圓
大大的一碗,份量好多,我和囡囡兩個人一起先食得哂 !!!



你妳 you you 
香港 九龍 紅磡 必嘉街 103-105 號 寶石戲院大廈地下 L 號舖


 ** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子