UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年5月10日 星期一

【旺角 食記】邪惡又美味的韓式炸雞 + 黑糖珍珠奶茶雪冰 ♥ Yadllie Plate


妹子話想食炸雞,姐姐我當然奉陪啦 !!!
就與她去了旺角兆萬中心樓上的 Yadllie Plate 食韓式炸雞
食完還可以順便去附近 shopping 消食 ~~


首先欽杯冰凍的《芒果菠蘿 Mocktail / HK$118》 解解渴
一大瓶有成 1L,食住炸雞炸蝦,飲杯冰爽清甜飲料,解渴又解膩 ~~


炸雞有 6 種口味 ... 原味、大邱辣醬、蔥蔥、黃金蒜香、蜜味芝士粉和首爾醬油

我們點了份《半半炸雞 / HK$178》
可以自由配搭兩種口味炸雞
諗了好耐,終於揀了 ... 蜜味芝士粉炸雞 + 首爾醬油炸雞


店家採用韓國原隻進口 35 天的嫩雞,雞隻較細,肉質也較嫩滑
兩款炸雞外皮的炸粉很薄,入口酥脆

蜜味芝士粉炸雞
雞件塗上蜂蜜再灑上芝士粉,清甜的蜂蜜加上芝士的香氣,超邪惡

首爾醬油炸雞
微咸帶甜味的醬油,不會太咸,好香好好味
盤底沾上醬油的薯條都特別好食,我覺得仲好食過點蕃茄醬 ~~


還有酥脆彈牙的《麥芽啤酒蝦 / HK$128》



最後梗係要食埋個甜品至完滿 ~~

《黑糖珍珠奶茶雪冰 / HK$78》
有齊煙靭的黑糖珍珠 + 香甜的奶茶雪冰 + 冰凍的 Oreo 雪糕
絶對是消暑良品,仲好啱珍珠奶茶控的我們 !!!

Yadllie Plate 
香港 九龍 旺角 西洋菜街一號 兆萬中心 11 樓



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子