UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年8月24日 星期四

【銅鑼灣美食】鬧市中。悠閒寫意的 cafe ♥ Beanswork

假日最鍾意睡個自然醒之後
再悠閒地嘆個美味的午餐 ... 

上星期周末
在銅鑼灣一間新開的 cafe 嘆了頓悠閒的午餐



Cafe 環境清新舒服,我們特別揀了靠窗的長枱
邊食邊望著街外的行人和車子,完全不覺得自己身處熱鬧的銅鑼灣
這就是我們想要的悠閒寫意感 ~~


星期六也有提供午餐,不過選擇較少 ... 只有 3 款
但是也有我想食的 ... 冬蔭公蟹肉虎蝦意大利麵 HK$118 


午餐附上湯和飲品,飲品先到 ... Valrhona Mocha

雖然跟餐要 +HK$6 但是見到個靚靚拉花已經覺得值得比
仲要是用法國公認至靚的 Valrhona 黑朱力古來做的
所以甜度甜度較低,是我鍾意的 mocha
黑朱古力和咖啡兩者配合得好好,既有濃郁的朱古加味又有咖啡味


餐湯是 ... 足料又有口感的椰菜花忌廉湯


冬蔭公蟹肉虎蝦意大利麵


意大利麵較幼,食落去較有咬口
泰式風味的冬蔭公醬汁很香,帶點辣味,開胃又惹味


朋友仔是牛魔王,本來單點 ... 美國頂級肉眼扒 8 安士 HK$138
服務員貼心的提議 +HK$35 轉為套餐,包餐湯 + 飲品


肉眼扒大大塊,外面煎至焦香,肉汁都鎖住在裡面
肉味濃郁又帶點油脂,不需任何醬汁就咁食已經好好食


伴碟的蔬菜沙律亦無添加醬汁,但有香甜的香橙粒和酸味的西柚粒
蔬菜伴著多汁香橙和西柚粒一起食,味道酸酸甜甜,清新又解膩


Beanswork 
香港 銅鑼灣 怡和街 19-31 號 樂聲大廈 1C-1D 號舖



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子