UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年7月18日 星期二

【觀塘 樓上美食】趣緻 ♥ 龍貓朱古力。午餐 ♥ Lava Java Cafe

早前在朋友的 IG 見到張好可愛的龍貓飲品的相,一直都想去試下
趁著學校放早,我和囝囝就有機會去嘆杯龍貓特飲和食個晏



位於王子大廈 5 樓的 Lava Java Cafe 環境闊落,樓底又夠高
兩邊仲有倘大的玻璃窗,加上木系的設計,予人清新舒服的感覺


去到剛過了午市的 peak hour,所以餐廳不太多食客
點午市套餐仲可以享有 88折優惠 ~~


我們點了兩份午餐,包了是日餐湯和飲品


是日餐湯配麵包 ... 餐湯有兩款任揀
囝囝點了香甜的忌廉粟米湯,儍媽就點了羅宋湯
麵包熱過才上枱,暖笠笠好好食


囝囝的 ... 香煎豬扒配黑松露雜菌燒汁配薯菜 HK$96
兩大塊豬扒很夠份量,煎得很香,入口唔會乾乾的




我的 ... 日式鰻魚粒雜菜炒飯 HK$96



炒飯裡面有很多鰻魚粒,每粒米飯沾滿滋味的醬汁
裡面的雜菜粒和粟米粒食落去很有口感
仲有面層有一大片鰻魚,真是好滿足呢 !!!



我和囝囝都以半價點了兩杯特飲
愛凍飲的囝囝點了杯 ... 芒果蘆薈青檸特飲 +HK$17



為了隻趣緻龍貓而來的儍媽,當然是點番杯龍貓朱古力 ...



可以揀焦糖或薄荷朱古力,儍媽就點了杯 ... 薄荷龍貓朱古力 +HK$19
濃郁又香甜的熱朱古力加上清新的薄荷 ,入口較清爽又無咁甜膩
不只賣相吸睛,味道都不錯的


Lava Java Cafe & Restaurant
香港 九龍 觀塘 開源道 71 號 王子大廈 5 樓 B 室

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子