UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年7月10日 星期一

【旺角 美食】環境。服務。食物都不錯的餐廳 ♥ JC Room



旺角有很多美食,啱哂鍾意嚐新的我
這日與囝囝在廣華街一間環境、服務和食物質素都不錯的餐廳
享受了一頓悠閒的午餐





午餐時間點 lunch set 就最划算,跟餐湯或沙律和飲品
價錢由 HK$58 的沙律餐至 HK$118的牛扒餐



我們兩個肉食獸點了兩份店家推介的扒餐
囝囝想飲凍薄荷特濃朱古力,所以 +HK$18 以半價轉了杯特飲
真是好濃朱古力味,加上清涼的薄荷味,入口不太甜



是日餐湯是香濃幼滑的忌廉蘑菇湯
是日廚師推介田園沙律也不錯,清新爽脆的蔬菜配上煙三文魚



囝囝的 ... 美國牛腹扒配黑椒汁薯條 HK$118
牛腹扒份量不少,牛扒表面金黃焦香,肉味香濃又 juicy
好鍾意粗身的薯條,好有『薯』味 ~~



我的 ... 美國無骨天然豬肉眼扒配意粉 HK$88



豬扒很大塊,肥廋適中,肉質香濃又夠嫩滑,食起來又有嚼勁,不點醬汁也好食
醬汁就留來拌意粉食 ~~


餐後鍾意嘆番杯咖啡的儍媽,這日以半價轉了杯 latte
用隻sharp 醒的草綠色咖啡杯再配上靚靚的拉花,飲完心情都靚點 ~~


JC Room
香港 九龍 旺角 廣華街 2-20 號 翠園大樓二期地下 5 號舖


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子