UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年4月9日 星期日

大大盤。好夠份量 ♥ 韓國料理 ♥ Bingo & Cook



早兩星期是我和儍爸的結婚周年
趁兩隻小魔怪返了學,我們倆老就拍拖拖食大餐慶祝





儍爸揀了間位於銅鑼灣的樓上韓國料理
這兒採用開放式廚房,樓底夠高,設計簡潔舒服
店員大多是韓籍的靚女和靚仔 OPPA,仲有個投射大螢幕不停播韓國 MV,好有氣氛



前菜 ...

雜菜沙律用上特製的柚子醋汁,酸酸甜甜的很開胃

而看上去很似紅菜頭的前菜
原來是用紅菜頭汁醃製而成的蘿蔔條,食起來酸酸的,食完炸雞食幾條可以解油膩 ~~~



儍爸好叻叻的點了份 ... 米酒豬腳套餐 ... 好大盤呢 !!!
除了有一大份豬腳、辣醬、包菜,仲有一大呈米酒 ...
咁就可以乾杯慶祝我們的印花婚 ... Cheers



這呈韓國米酒除了好夠份量,也好好飲
入口甜甜地好易入口,飲落去好似汽水咁有汽,不太好酒的我也飲了兩大碗



韓式豬腳也是好夠份量,已經切片方便食用
豬皮位好爽滑,仲有滿滿的骨膠原,食落去也不會覺膩滯
配料都有幾款,夾點酸辣蘿蔔條一起食就 fresh 點、
點韓式辣醬一起食就惹味點、用大白菜或者生菜包著食就健康點



韓式魷魚炸雞 ...
有齊韓式料理必食的炸雞和儍爸至愛的魷魚,當然要點喇 !!!



嘩 !!! 又是好大份、好夠份量呢 !!!
下面的炸雞、薯仔、粟米,上面是一整隻炸魷魚
上枱後,店員會細心的剪開炸魷魚


炸漿不太厚,魷魚新鮮又彈牙
炸雞不會炸到乾乾的,雞肉仲好嫩滑
仲有四款醬汁比你點來食 ... 白色的沙律醬、黃色的蜜糖芥末醬、韓式醬油、韓式甜辣醬
而我就鍾意蜜糖芥末醬多點


最後,還有 ... 海鮮蔥餅
超多蔥和海鮮,配料比粉漿還要多,所以外皮不會很焦脆
但是食落去是鮮甜彈牙的海鮮和軟軟的很香青蔥的味道


Bingo & Cook
香港 銅鑼灣 駱克道 487-489 號 駱克駅 2 樓

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子