UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年2月8日 星期三

再嚐 ♥ 京林屋

我成日都話我唔會偏心的 ~~
所以上次與囝囝嚟京林屋食了抹茶甜品
今次又帶返囡囡嚟撐枱腳



上次我和囝囝都一試愛上的 焙茶沙冰雪糕 HK$58 當然要推介比囡囡喇 !!!

一家人的口味果然是一樣的 ... 囡囡也超鍾意這杯茶味香濃的焙茶沙冰雪糕


先食個熱騰騰的 稻庭麵 HK$68 暖暖胃
最初以為稻庭麵即是稻庭烏冬,嚟到至知是唔同的
稻庭麵是較粗身的扁麵,食落去很順滑,仲有兩大塊魚餅,不錯


之後,是我們最期待的甜品時間 ...


囡囡的 抹茶啫喱雪糕 HK$58
抹茶軟雪糕下面有很多抹茶啫喱
抹茶啫喱食落去有點軟糯口感,再加埋茶味濃郁又軟滑的抹茶雪糕,真是滿口抹茶香


而愛上了焙茶的我,就點了客 焙茶芝士蛋糕配自選的桃味焙茶 HK$108
有甜品食又有茶飲,一次過滿足我兩個願望 ~ ~


桃味焙茶可以沖泡 3 次
第一杯店員已經為我們沖泡好,店員一倒出熱茶已經聞到陣陣桃香
呷一口桃味焙茶就嚐到茶味桃味仲有果甜,飲落去很舒服


之後,就要自己動手泡茶,先將熱水倒入茶壺至七成滿,再以小漏斗計時
約半分鐘就有清新桃香的桃味焙茶飲囉 !!!


焙茶芝士蛋糕很少見的口味
甘香濃郁的焙茶和豐厚忌廉芝士很夾
焙茶雪糕配上煙靭的白玉丸子和清甜的紅豆一起食,口感和味道都很豐富



京林屋
香港 銅鑼灣 軒尼詩道 500 號 希慎廣場 6 樓 603-4 號舖



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試或合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子