UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年11月23日 星期三

親民價 ♥ 鐵板燒午餐 ♥ IKI Teppanyaki Bento

這日與儍爸兩個在荃灣逛了一陣就到了食晏時間
見到這間的食店的鐵板燒午市定食好抵食就入去食個晏先



一入門口有一列的吧枱,喜歡睇住廚師大顯身手的可以坐在這兒用餐


睇住廚師即席表演的鐵板午餐由 HK$58 至 HK$82
 ... 包沙律、味噌湯和日本稻米飯或香菇飯

但是我們倆難得有機會撑枱腳
所以無坐吧枱,坐了在裡面的闊落的二人枱,舒舒服服的慢慢食


我和儍爸點了兩份午餐,先來味噌湯和沙律,這大碗沙律是兩人份的


儍爸的美國安格斯牛柳 HK$68 配日本稻米飯
儍爸點了五成熟,諗住用鐵板上一路食一路煮就啱啱熟,但是上到枱好似熟了點 ...
不過,味道不錯也富肉香,加埋炸蒜片和洋葱好好拌飯


我的 ... 挪威比目魚扒拼七味牛肋條
原價 HK$98 現在做緊激賞價 HK$68
比目魚除了拼七味牛肋條,亦可以拼牛肉風味燒、日本宮崎雞扒、豚肉生薑燒或挪威三文魚扒


比目魚肉質好滑好嫩
我揀了碗加了醬汁和香菇片一起煮的香菇飯,唔洗餸就咁食已經有味


枱面有三款自家製醬汁 ... 鐵皮海鮮汁、IKI 辣醬和鐵板燒肉汁
我就鍾意 IKI 辣醬,裡面有很多配料,除了辣椒,仲有蝦米仔和乾瑤柱 ...
配埋比目魚一起食好味好多的


這兒亦有學生餐提供,只是 HK$39 ... 仲抵食呀 !!!



             
IKI Teppanyaki Bento
http://www.hip-group.com/iki
香港 荃灣 大壩街 4-30 號 荃灣廣場 4 樓 410 號舖


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子