UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年3月14日 星期一

【名古屋。静岡西自由行】出發篇

【第一天。2016 年 2 月 10 日。年初三。星期三。香港 → 日本 名古屋】


今次搭乘的 HK Express 在第二航廈 T2 check-in
我們乘中午的航班,在 T2 的 food court 食完晏至登機



原來現在在 T2 已經可以辦理離港手續,唔需要過去 T1 囉 !
T2 離港的人不多,好快就辦好手續


我們的登機閘口在新開的中場客運廊 Midfield Conourse 
還要是至遠的登機閘口 ... 要轉兩次無人駕駛列車才到達



雖然有點遠,但是近觀景台 ... 可以睇下飛機升降,都唔錯 ~~





今次的航班不包餐點,在機上點了絶配的杯麵 + 可樂 ~ ~





食吓野、瞓吓覺、睇吓 Running Man ... 話咁快 ... 3.5 鐘的航程就完結
到達日本 名古屋的中部國際空港喇 !!!





第一時間當然是買票搭車至酒店



太開心喇 ... 咩都影一餐 ... 這架都不是我們搭的列車 ...



我們的酒店住於榮區,一出地鐵就見到榮的地標 ... 名古屋電視塔


去酒店 check-in 放下行李之後,即刻去 Uniqlo 掃點禦寒衣物再去食晚飯
點知途經 PARCO,仲搵到我的至愛 My Melody Cafe ~ ~ 

下篇遊記再與大家分享 ... 我的至愛 My Melody Cafe ...


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子