UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年8月17日 星期一

觀塘工廈揾食 ♡ 韓燒 ♥ 山田海韓國料理

我班為食團友又開飯局
今次試新食店 ... 其實有朋友已經試過,好食至帶埋我們來試

朋友話這間店是韓國人主理的,廚師是韓國人至夠正宗韓式風味喎


一坐下,就放下一個好有韓國風味的茶壺


至鍾意韓國料理的前菜,但有點食店只比兩三碟 ... 但這處好豪氣喎
我們一行八人,四個人一個燒烤爐,每四個人有八款前菜 + 一大碟辣泡菜
有我們至愛的魚仔、黑豆、甜薯 ...


之前大熱的炸雞,我怕熱氣一次都無食過
但友人大力推薦要試,有辣味和醬油味兩款
因為有小朋友點了份 醬油蔥味炸雞,嚟到的賣相及碟頭大份到嚇了一跳


炸雞炸得好好,炸漿不太厚又不油膩,但好脆
裡面的雞肉仲好嫰滑又 juicy,夾少少蒽一起食好好味
真是會食完一件再一件 ... 終於知道點解韓式炸雞咁大熱囉 !!!


 大熱的 醬油蟹,又是第一次食 ... 不過,這兒不只有醬油蟹,還有醬油蝦、醬油鮑魚

 

一份有兩隻,但只有三個人有興趣食 ... 所以央求要半份 ... 即是一隻
很多蟹膏,很多醬油,蟹肉又鮮甜
放點白飯在滿佈蟹膏和醬油的蟹蓋裡面至食 ... 真是好好味的 !!!


大大盆的 韓式豬手 ... 去了月骨啖啖肉,加點辣醬用生菜包著食,一點都不油膩


牛舌是每次燒烤必食的菜式


五花腩也是每次韓燒必食的 ... 但是第一次食 咖喱味的五花腩
多了香濃的咖喱多了份惹味,送飯一流


呢班牛魔王又點少得燒牛肉

 
 
兩隻小魔怪至愛的脆卜卜燒豬皮


山田海韓國料理
九龍 觀塘 開源道 60 號 駱駝漆大廈 3 座 3 樓 U 室


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子