UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年2月2日 星期一

終於試到 ... 期待已久的 ... Dazzling Cafe

這幾年生日正日都會任性地放自己一日假
唔需趕返工,唔需應付忙碌的工作,唔需應酬麻煩的人 ...
舒舒服服的睡個夠、睡個飽,去食餐好的,再去接囝囝囡囡放學 ... 輕輕鬆鬆的過一日


原來,這日儍爸都請了年假 ... 可以兩口子拍拖拖去逛街囉
還去試了想試好耐的 Dazzling Cafe

12:00noon 開店,我們 11:40am 去到門口只有幾人在等
相比上次周末 11:20am 嚟到已經有一條長長龍好很多囉
這日只是等 20 分鐘就有位囉 ... 一於等 ...

11:55 am 店員出來派發『候位單』... 我們攞到 5 號籌 ...




終於,等到開店囉 ...
有室內及室外的坐位 ... 我們當然揀室內,室外對住 lift lobby ... 人來人往食得不多自在

 

這張兔仔椅好 cutie ~~


儍爸都有點頂我唔住 ... 咩都要影餐飽


入座前已講明每人最低消費一杯飲品

我點了 ... 仲夏熱帶水果茶 Fresh Tropical Fruit Tea (hot) HK$48 ... 有冷或熱



杯裡有滿滿的新鮮水果 ... 提子、士多啤梨、橙、蘋果
連一大壼水果茶 ... 帶香濃水果味、甜甜酸酸、飲落暖笠笠的水果茶 ... 大愛呢 !
分量足可以添上 3-4 杯 ... 這個時候很掛住也愛水果茶的囡囡 ... 一起嘆開心多呢 !


儍爸就點了 ... 冰榛果拿鐵 Cafe Hazelnut (Ice) HK$42


咖啡的分層很美,看上去覺得奶味會很重 ... 但是飲落去又不是喎
咖啡味螿濃郁,香醇柔順很好飲


佛羅倫斯花枝干貝麵 Scallop & Cuttlefish Spaghetti with Herb HK$95
見到大大粒又厚肉的帶子已經加哂分,意粉又是我鍾意的較幼身的意粉
仲以為這處只是甜品出色,估不到意粉也不錯

 

專登只點一份主菜分來食,就是留肚食甜品
在蜜糖吐司及窩夫之間豫疑了好耐,都唔知點邊款 ... 兩款都好想食呀!!!

最後,點了 ...  草莓繽紛冰淇淋鬆餅 Strawberry Ice Cream Waffle HK$90
可揀正常或酥脆口感 ... 愛香口的我當然揀酥脆口感


花型的窩夫,再加上紅卜卜的士多啤梨 ... 賣相好掂
配上士多啤梨雪糕及三款醬料 ... 士多啤梨醬、煉奶及蜜糖


就嚟試吓佷多網友激讚的窩夫 ...
我鍾意食熱烘烘外脆內軟的窩夫 ...
但是這件窩夫只是微暖 ... 不熱又不脆 ... 我點的是酥脆口感喔 ...


好彩,它跟配了 3 款醬料及雪糕 ...
沾少少醬夾埋士多啤梨及忌廉一起食,酸酸甜甜的,都不錯


本來為了這處的甜品來潮聖的 ... 估不到 ...
反而點的兩款飲品及意粉較出色
如果不需排長龍,下次要嚟試埋蜜糖吐司 ... 希望不會又 ...



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子