UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年11月16日 星期日

囝囝的 ♡ 黑魔王黑森林 ♥ 生日蛋糕

上星期五是囝囝的生日,但咁啱又撞正囡囡學校的升中講座
不可以與囝囝去食大餐慶祝之餘,還要等到很夜至有飯食

好彩,他又無發脾氣 ... 乖仔

家姐一返屋企校服都未換就叫細佬入房迴避一陣,去準備生日蛋糕


生日蛋糕是囝囝一早 order 的黑魔王森林蛋糕
我在上面加了他最近至愛的幪面超人 Wizard Infinity 及生日咭後
主角 ... 囝囝 ... 就可以出來許願及切生日蛋糕喇 !

 
囝囝會將我送比他的幪面超人 Wizard Infinity 咭及生日咭貼在床
每晚都望住佢地瞓覺
 
 
上年送比佢的 Iron Man 咭都還保存得好好


希望佢繼續儲起我送佢的生日咭喇 !!!



 ** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子