UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年11月12日 星期三

加了粟米及雞肉 ... 煮了改良版的 ♡ 網絡爆紅 ♥ 整個蕃茄飯

最近呢幾日的 facebook 都被這個網絡爆紅的「整個蕃茄飯」洗版
等我都試下它系咪咁好食先 ?! ?! ?!

我就加了 ... 粟米及雞肉 ... 煮了改良版的「整個蕃茄飯」... 賣相不錯吧 !!!



這些就是原裝版的網絡爆紅的「整個蕃茄飯」所需的食材
 
食材都很簡單 ... 橄欖油、鹽、米、黑楜椒、蕃茄 ... 屋企咁啱有整哂材料

 
 


煮法亦好簡單 ...

好似平時咁洗米煮飯,加少少鹽、橄欖油及黑楜椒,再放個蕃茄在米上面,最後按掣煮飯

這個就是原裝的「整個蕃茄飯」


我就加埋雞肉及粟米粒落去




將粟米粒及用鹽調味好的雞肉放埋落去電飯煲煮


電飯煲 "BB" 響就 OK 喇 !!!


飯煮好後將蕃茄戳爛,與飯均勻就食得喇 !!!


做法超簡單,味道及賣相也不錯,甜甜的蕃茄及粟米夠開胃,又有營養的飯呢 !
好適合作小朋友的午餐 ... 加點水果,就成為兩隻小魔怪的午餐盒喇 !!!


其實,我媽都教了我煮一個「有味飯」與整個蕃茄飯有點相似
好似平時咁洗米煮飯,當飯煮到有水蒸氣時,快手倒入叉燒粒、蝦乾、冬菇粒拌勻
蓋上飯煲繼續煮,飯好加入少少鼓油拌勻就食得囉 !!!
  
有時諗不到食咩或者不想花太多心思煮飯時,搵下雪櫃有咩食材就煮咩 ...
放哂入電飯煲煮好就食得囉 !!!

我們已經試過好多配搭 ...
南瓜雞肉飯、粟米牛肉飯、紅蘿蔔肉粒飯、臘腸蝦乾飯、冬菇乾瑤柆叉燒飯 ...

而我們至愛的就是 ... 蝦乾叉燒飯 ... 好好味的 !!!


 
** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子