UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年9月2日 星期二

我家至歡迎的月餅 ♡ Haagen Dazs

雪糕月餅絶對是我家至歡迎的月餅
但儍媽又唔捨得買
真是多謝各方好友的美意 ... 今年又有雪糕月餅食囉


好鍾意這款包裝美美的【圓滿臻萃】月餅
附送的限量冰袋設計成時尚手袋
換完就咁揹住返屋企一點都唔失禮



 

而囝囝就鍾意裡面的 ... 雪糕三文治

 

雲呢嗱、抺茶及焦糖三款口味


外層是鬆脆的威化
再包上一層朱古力脆皮
底下就是主角 ... 滑軟的雪糕
一口咬落去 ... 香脆軟滑 ... yummy


三款雪糕三明治除了雪糕口味不同,原來搭配的脆皮也不同的
囝囝至愛濃濃的抺茶雪糕三明治配焦糖脆皮



我的焦糖雪糕三明治配焦糖脆皮 ... 所以有好濃郁的焦糖味 ... yummy


囡囡的呍呢嗱雪糕三明治配朱古力脆皮



另一款【玲瓏心意】是禮盒包裝


裡面有 4 件雪糕月餅 ... 雪糕好易溶的,又難切喎 ... 所以我們鍾意一人一個就咁食

兩件黑朱古力雪糕配黑朱古力脆皮 ... 啱哂愛濃郁 dark chocolate 的我及囝囝
清新的仲夏野莓雪糕配千奶朱古力脆皮 ... 啱哂咩莓都鍾意食的的囡囡
呍呢嗱配白朱古力脆皮 ... 當然留番比儍爸



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及食後感,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子