UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年4月23日 星期三

早晚 1 粒 ♡ 速效瘦 ♡ Trimton

【這篇文意是與 Trimton Group 合作】

見我的 blog post 成日都講飲講食
都知我是一個忍唔到口的為食鬼

冬天就話可以用闊大的厚衣去遮遮掩掩 D 肥肉
但夏天就到囉 ... 一換季 D 薄衣遮掩不到 D 肥肉
點算 ?! ?! ?! ?!

我咁懶又咁忙... heeeee ... 又點會做運動去減喎
唯有借助口服的瘦身減肥丸喇 !!!


今次試下 速效瘦 HK$520 / 60粒裝


針對腰肚難難減頑脂,加速消耗積存脂肪,消走鬆泡泡肚腩
抑制脂肪合成,同時加速燃脂效能


針對難減的 hip 位及大腿,有效減寸

 


專利腸溶微粒技術,有效防止特效燃脂技術被胃酸破壞
確保瘦身成份被有效吸收,加強燃脂功效


服用方法:每天 2 粒 ... 早、晚各服用 1 粒,以温水送服



服用了兩星期,無任何不良反應或副作用,腸胃比以前順暢了
胃口稍微減少,快了有飽肚感,食量少了 ... 但不是厭食呢 !!!
我呢 D 為食鬼見到美食亦會食的 ... 好有彈性的呢
好似最近也有與儍爸去食蟹自助餐慶祝結婚周年 ... 好彩,有速效瘦至可以放心食咋

產後冇修身加上平時又忍不到口,積存了很多贅肉在肚腩

服用後,重災區的腰腩位感覺細了扁平了
想效果更好,建議完成 1 個療程 (以3 盒為一個療程)

很鍾意它方便 ... 只早晚一粒就可以
我要繼續 速效瘦 ... 繼續努力 keep keep keep


More Information :
速效瘦 Facebook Fans Page https://www.facebook.com/trimton2HK

銷售點:萬寧獨家

【服務由 Trimton Group】


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子