UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年1月31日 星期四

暖身‧提神‧加強免疫力 ... 簡單又易泡 ♡ 花草薑茶

最近天氣時暖時冷
好難適應,特別容易病

已經有幾個同事中了招喇 !!!
"包雲吞" 及咳嗽聲不絶於耳
由於辦公室空氣不流通
身體稍為差好容易被傳染到
自保的方法 ... 就是加強自己的免疫力

 

天然花草茶來強化身體 ... 就至啱貪吃的我
而且花草茶還可以互相配搭
搭配出多款不同口味的花草茶 ... 日日飲都不會悶呢 !!!


 
天然有機生薑粒 HK$78/100g

諗起抗感冒 ... 就會想到可以暖身改善血液循環、抗薑茶

但我呢 D 身兼多職的無飯煮婦
又點會有時間切薑片去煲薑茶
這些一沖即飲的
天然有機生薑粒 啱哂我 :)

 
 

只要用一匙天然有機薑粒加熱水泡幾分鐘就飲得
細細的薑粒好易出味,夠薑又夠辣
再加入少少蜂蜜就成為一杯暖身又滋潤的 蜂蜜薑茶

沖調方法簡單又方便 ... 連在 office 隨時想飲都冇問題 
有時 office 的冷氣太凍,手腳冰冷,我會即刻沖一杯來暖身的

薑亦有效減輕婦女經痛,緩和痛楚
經痛時亦可試試飲杯熱薑茶暖和身體,活絡氣血,加快血液循環,月經也會排得較為順暢 


多飲檸檬薑蜜 ... 治療風熱感冒 
檸檬含豐富的維他命 C 有抗菌及免疫功效,平時亦可多喝熱檸檬薑茶來提升免疫力




而好似我呢 D OL ... 食飽飯,胃脹脹,感覺悶悶滯滯咁
最好就是飲杯薄荷薑茶 幫助消化及提神醒胃喇
薄荷亦有消炎殺菌功效亦可飲杯薄荷薑茶來緩緩喉嚨不適

薄荷薑茶一涼一辣好似搭不埋咁,但原來是出乎意外地夾
一沖出嚟就聞到好醒神的薄荷味,薄荷的清涼感又中和了薑的辛辣味,好飲到連蜜糖都不須加



搭配 粉紅玫瑰花茶就可以來美肌
玫瑰花含豐富單寧酸,有美白去斑、抗皺、抗氧化、去幼紋 、平衡內分泌失調

玫瑰及薑又是一個好似搭不埋的組合,飲落去又是不錯的
連試了幾款不同的花草薑茶,是我開始習慣了薑的辣味? 或者是花草茶中和了薑的辛辣味?!

今日試的玫瑰薑茶又是不須加蜜糖調味 ... 咁仲健康又不怕肥喔
飲的時候不太覺玫瑰花香味,飲完就覺得囉 ... 口腔裡留有陣陣玫瑰花的香味喔 



搭配 天然牛蒡 就可以來消炎排毒
牛蒡有消炎抗菌和清潔功效,對發炎及暗瘡的肌膚不錯的

可預防肝炎,肝病,糖尿病,降血糖、利尿、去水腫消脂、皮膚炎、濕疹、關節炎、
風濕性關節炎、增加膽汁、助消化,亦有助改善子宮內膜發炎


有興趣可以去呢度睇下多D花草茶的資料

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子