UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2013年1月10日 星期四

AMIZ ♡ Natural Remedy Olive Serum

一聽到橄欖油就覺得好滋潤
以前大肚果陣都用嚟搽肚防肚紋
是一種天然又安全的防肚紋方法

不過,用在面上就有點怕 ... 因為我是一個油人嚟的
T 字位及額頭的面油不少的
雖然肌膚的油份充足,但又好缺水喎
尤其一到乾燥的冬季 ... 缺水的情況尤其嚴重
有時還會乾至脫皮

 
 天然植物性橄欖抗氧去紋精華 (角沙烯)
Natural Remedy Olive Serum (Squalane)
HK$250 / 15g



最近友人大力推薦我試這款 Olive Serum
有急救肌膚之效 ... 但又不會好油膩
仲好啱乾性肌膚及敏感肌膚用

橄欖油有強勁抗氧化之效
天然潤滑劑跟皮膚保濕因子相同
加強抗衰老,有助肌膚保濕鎖水



主要成份為天然 100% 橄欖油提煉而成
橄欖油含豐富的維他命 C 及 E
有效改善乾燥、敏感、暗瘡、牛皮癣及濕疹肌膚

 
用法:潔膚 → 爽膚 → Olive Serum (用 2 -3 滴 Olive Serum 塗於面及頸部) → 面霜


無色、無添加香料、天然無毒
對肌膚零負擔
尤其適合我這種敏感肌膚使用


我鍾意當作晚間肌膚護理之用
晚間潔膚及爽膚後
用 2 滴就可以塗哂全面,再用多 1 滴塗頸
雖然是油性質感,但不笠又好易吸收


使用了 2 個星期

皮膚狀態好了好多
肌膚滋潤了,細緻了,膚色均勻了



不過,最驚喜的是去印及消炎效果
經過聖誕節及新年假期的狂歡之後
肌膚成了重災區,長了一些暗粒
發覺使用了 olive serum 後
面上的暗粒快了凋謝,連剛出的暗瘡印也淡了好多

因為橄欖油有加速皮膚細胞更新
及有效修補疤痕及皮膚的功效


有興趣的可以去 Amiz aromatherapy Facebook Fans Page 睇下
http://www.facebook.com/pages/Amiz-aromatherapy/141089225959564

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子