UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年9月17日 星期一

蘇梅泰好玩 ... 《美食篇》消暑的 ♥ 七彩 ♥ 西瓜 ♥ 花花 ♥ 旋風 ♥ 雪條

2012 年 7 月 《泰國‧蘇梅》


蘇梅天氣又熱又曬
食雪條就是其中一個最佳的消暑方法

我地試了幾款香港冇的口味
不過,可能香港都有的 ... 只是我大鄉里未見過啫


Wall's 七彩雪條 
七彩繽紛好吸引,味道似雪糕,溶得好快





Wall's 西瓜雪條
外形真的好似切開了的西瓜,三角形一片片的西瓜塊,仲有西瓜核 ... 外形激似度有 100 分
味道都不錯的,完全好食又不甜的西瓜口味 ... 味道及消暑度有 100 分

你睇 ... 囝囝幾獨食,一啖都不肯比我試,為了避開我仲擰轉身
最後我都是自己買多支嚟試

 


Nestlé Eskimo Sunflower 花花孖條
香港食過蝴蝶孖條,在蘇梅就有太陽花形的孖條
一支雪條兩份分之外,一支裡面仲有兩款口味,黃色是芒果味,粉紅色是士多啤梨味
唔知香港幾時有呢 ??? 
 


Nestlé Eskimo Mummy 旋風雪條

今年年中至推出的新口味剝皮雪條
綠色外層是是提子味啫喱包住雲呢嗱雪糕
外層的啫喱已經預先打橫介開了
食的時候一路轉支雪糕嚟剝開外層的啫喱

我覺得這支旋風雪條好味過剝皮香蕉雪條
都是果句 ... 香港幾時至有得食呀 ???



2012 蘇梅泰好玩 ... 遊記回顧



沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子