UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年4月2日 星期一

好食推介 ... 龍皇酒家 @Mikiki

之前在《為食熜司令》飲食節目中
每集都都被幟哥介紹的美食吸引著
成日嚷著要去幟哥掌舵的『龍皇酒家』試下

我至鍾意試下野
就去新蒲崗 MIKIKI 商場 ... 新開的第六間分店 ... 試下

原來幟哥曾在利苑酒家任職 26 年,是利苑歷年來最年輕的大廚

龍皇酒家得過不少奬項
「中國十佳酒家」、「優質餐館獎」、「最佳營養獎」、「最佳賣相獎」、「滋味食府獎」、「香港名牌」等

餐具也很精緻

點了我至愛的龍井及友人的壽眉
雖然我不太懂得品茶,但飲後有茶的餘香,應該是靚茶葉泡的茶
茶芥每位 HK$12 是貴了少少,也物有所值的

鮑魚燒賣皇 HK$29 (特點)
燒賣是兩隻小魔怪的至愛,新一年食好D,加多塊鮑魚仔比佢地

鮮蝦仁腸 HK$29 (特點)
切段上碟,份量好似少了,不過腸粉皮薄又滑,每段都有大大隻爽口鮮蝦,一件一啖,食得方便
 
蘿蔔千絲酥 HK$26 (大點)
入口酥化,蘿蔔絲夠多,不油膩,仲食到蘿蔔絲的鮮甜

荷香珍珠雞 HK$29 (特點)

蜂巢芋角 HK$22 (中點)
炸漿夠鬆脆,入口鬆化,不覺油膩,但略兼太多芋蓉太少餡料

七味魷魚鬚 ($48) 
炸漿薄,魷魚鬚軟熟,不油又有嚼勁,好食

蝦子柚皮 HK$43
賣相成件扒咁,切件後至記得影相
柚皮炆得好入味,吸收哂鮑魚蝦子濃汁的精華,好味到汁都撈埋

和牛飽 ... 好似是這個名 ?! ?!
賣相不太鍾意,味道一般
 

蜜糖鬆脆麻花 ... 超愛,囡囡食了三條呢
勁鍾意將蜜糖及脆麻花分開上,食的時候至醮點適量蜜糖,甜度可以自由話事
夠鬆脆又不大甜,仲好有蛋香味

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子