UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年9月10日 星期五

沙巴超 hea 遊 ~~ Day 1 出發篇 ... 食玩 @香港國際機場

14 August 2010 (星期六)  香港

兩隻小魔怪兩年前暑假已經去過沙巴喇
本來冇諗住咁快又再去的 ... 但之前有個勁平的優惠 ... 就買了 4 張機票喇
超平機票喎 ... 所以咪晏機去晏機返囉
但對於我地嚟講 ... OK 喎 ... 唔洗一早摷醒兩隻小魔怪,仲可以在香港機場逛下先

去到機場梗係 check-in 先喇 ... 放低件行李嘛




我地在第二客運大樓 check-in ... 當然在翔天廊食埋午餐
呢邊似個商場多過機場囉 ... 人又少,勁好行
我地在美食廣場食晏 ... 居然有下午茶餐喎 ... $2X 有鴨胸湯河 + 飲品




順便參觀航空探知館 ~ ~




夠鐘就過返一號客運大樓登機喇 ...
點解 ??? 又係最遠最遠的 50 號登機閘 ><




機票唔包飲品及食物的 ... 都幾好的 ... 唔洗食果D難食的飛機餐
肚餓的話可以 order 的 ... 一D都唔貴的
一個鷄飯 RM9 (HK$22)、一罐可樂 RM5 (HK$12)、仲有飯餐 RM12 (HK$30)




最鍾意食水果的囡囡試了呢果番石榴乾 RM3 (HK$7)
不含人造色素、人造甜防劑及糖精 ... 好健康的 ... 但我唔太鍾意食囉

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子