UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年12月1日 星期二

好開心 ~ 第一次抽中試用

好開心呀! 第一次抽中試用 ~ 多謝 theZtyle 及 Aqua Label

今日收到 theZytle 打嚟的電話仲以為自己聽錯

好開心呀 ~ 仲要中左我最想試的 Group 2

放工即刻去 TST 攞試用,在個商場行左兩個圏至搵到間舖

梗係啦 ~ 一路都以為在化妝品店換的,原來個係間賣鞋及袋的店舖

可能我係最早果批去換,佢地矇查查咁

又唔清楚每組試用品的 combination,差D比少枝乳液我 ~ 好彩我 print 齊資料去咋

另外,提提各位 sis.  print 埋張 email 去,唔洗到時慢慢 check 嘛!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子