UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2009年12月2日 星期三

原來兩年前已經相遇 ~ Aqua Label 膠原保濕面膜

成日覺得最近城中熱賣的 Aqua Label 赤之保濕 Moist Charge Mask 個 packing 好面熟

原來 ... 我曾經買嚟用過的 ~ 果然冇記性

原來 ... 係兩年前北海道的手信

考吓大家眼力 ... 搵到 ... 冇奬


登 ... 登 ... 登 ... 咪就在呢度


呢 pack mask 本來買比傻爸用的 ~ 我梗係買 D 貴野 LA

但最後呢 pack 都係比我用埋喇!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子