UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年10月25日 星期六

2008 蘭桂芳嘉年華

前兩日問家姐今年仲去唔去返舊年去過的蘭桂芳嘉年華玩

佢好開心話去去去 ... 仲問我可唔可以著公主裙去


今早我攞條 Aurora 公主裙出嚟, 佢開心到呢

可惜 ... 細佬冇王子衫襯番家姐


呢度好熱鬧及好熱呀


舊年有好多迪迪尼 character 巡遊
 
去到邊都見到白雪, 貝兒, 仙蒂及奧羅拉, 家姐望到佢地已經開心到暈 ... 

但今年唔見哂的, 一個都見唔到呀!!!


去左間餐廳食晏兼呌吓

根據網頁簡介呢間餐廳的主題是《Barbie 美麗教室》@ Baci, 

小朋友可親自設計及製作最喜歡的芭比造型


好似舊年一樣, 呢個時段冇人幫襯, 得我地一枱客咋

姐姐教家姐將手工材料黏在芭比的衣服上作裝飾


走的時時候, 細佬已經眼瞓到攬住我

但個為食仔一到聞香噴噴的雪糕味即刻彈起

he .. he .. 今日的戰利品幾豐富

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子