UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年5月28日 星期三

家長觀課

學校安排的家長觀課,特登早少少出門食早餐再同家姐一齊返學.
今日的早會好特別,因為有我陪家姐一齊做早操,我企係佢隔離跟住佢的動作做.
之後,學生跟老師入課室上堂,主任同家長們講解學生平時上課的流程及參觀K2及K3的上課情況,最後當然參觀家姐的上課情況.
今日家姐好乖好乖呀,連我入課堂觀課,佢都只係同我揮揮手,然後好留心咁聽老師講課,仲舉手答問題 ......... 最初有 D 担心佢會好似樹熊咁黏住我唔肯跟老師上堂 TIM

刪除

編輯

+Comment


沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子