UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年5月22日 星期四

感慨

而家早左返工, 盡量早 D 收工, 陪佢地玩.
收工好似平時咁邊行邊打電話同家姐傾偈, 佢聽到我的背景有紅綠燈的 "嘟嘟" 聲就估到我已經收左工, 返緊屋企, 佢好開心咁同我講 "媽咪, 今日咁早收工, 未黑麻麻喎, 以前妳好夜至收工架.......好野, 可以陪我去會所玩"
聽到佢咁講真係有 D 唔開心, 原來佢好想好想我多D陪佢玩.
仲有原來會所個遊戲機牌照到期 LA, 個電子遊戲機, 碌保齡球及藍球機唔玩得,  另外添置兩部新機.

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子