UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年12月8日 星期五

【2023日本 北海道8日遊】札幌 食記 ♥ 120 分鐘。黑毛和牛壽喜燒。吃到飽 ♥ 牛しゃぶ・すき燒專門店。禪


【2023 年 4 月。日本 北海道 札幌】

之前碌 IG 見到網友推介呢間黑毛和牛壽喜燒
據聞好受本地人和遊客歡迎,唔預先定位好難食到 ...
來到札幌第一頓晚餐就去碰吓運氣睇吓食唔食到啦 ~~


牛しゃぶ・すき燒專門店。禪
位於札幌市區,就在二条市場和狸小路一丁目附近
由地下鐵南北線『大通站』2 分鐘路程
這幢紅色大樓地下一樓就是 ~~


兩個儍人 5 點準時係度等佢開門
睇吓 walk-in 有冇機會有枱 ...
check 完 booking 之後 ... 
好彩比到枱我哋,但要準時交番枱 ... 梗係冇問題啦 ~~


店內仲有傳統的和室包廂


有國產牛、黑毛和牛和北海道A4和牛幾款涮涮鍋或壽喜燒吃到飽
胃口小的也可以單點或選擇套餐 ~~


我哋點了 ... 惠比壽方案 (黑毛和牛 120 分鐘吃到飽)
每位 6,950YEN (原價 8,300YEN)


湯底可以揀涮涮鍋或壽喜燒
火鍋成日食梗係揀壽喜燒啦 ~~


先來前菜和壽司,每人一份不可以續添


食緊前菜和壽司的時候
穿著和服的服務生就開始幫我哋煮壽喜燒
先將蔬菜、牛肉、豆腐依次序放入鍋內,擺得齊齊整整的 ~~


最後倒入壽喜燒醬汁 ...


吸滿壽喜醬汁嘅牛肉加上蛋汁
甜甜地又滑又嫩,入口即化 ~~


黑毛和牛、蔬菜和雞蛋任食的,可以任限續添 ...


之後續添嘅牛肉質素和擺盤與第一碟都一樣 
店家使用日本三大和牛之一嘅神戶牛
牛肉大大片,色澤鮮艷,油脂均勻,肉味香濃 ~~


食完牛肉仲可以食埋拉麵或烏冬 ...


但我哋已經食唔落 ...
直接上埋甜品 ... 柚子雪葩 + 卡達拉娜


牛しゃぶ・すき燒專門店。禪
日本 北海道 札幌市 中央區南 2 条西 1丁目 山口中央 ビル B1


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

【2023-04 日本 北海道 8 日遊】

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子