UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2020年12月31日 星期四

【自家煮】宅食日常。11 月食事記錄

話咁快又到了我家 11 月的食事記錄時間喇 !!!
成日都食果幾味餸,有時懶得影相 ...
所以我的食事記錄好似愈來愈簡單 ...


好好味的 ... 蒜蓉大蝦伊麵煲

用了 2 個伊麵 + 1 隻雞脾菇 + $70 大蝦 ... 整了一大煲蒜蓉大蝦伊麵
儍爸不只買餸,返到屋企還主動處理大蝦 ... 挑蝦腸、剪蝦鬚、洗淨抹乾水
儍媽只是負責煮,真是要表揚下佢,等佢多點幫手 ~~



又食燒肉 #BrunoCooking #BrunoBBQ
這晩又係儍爸發辦,除了瓜菜,全部肉類都是儍爸放工順路在 donki 買的


儍爸話好想食燒雞翼
咁啱數字屋的雞全翼做緊特價,就買嚟氣炸囉 !

。蜜汁燒雞全翼
。瑤柱節瓜湯
。煎豆腐


蟹痴又食大閘蟹
今年第三次大閘蟹
這晚的大閘蟹好大隻,每隻有 7 兩重 ... 有我隻手掌咁大呀 !


。吉列豬扒飯

全家都鍾意食香口食物
日式的吉列蝦、吉列豬扒、吉列蠔、吉列魚柳 ...
但是每次見到整鍋油已經怕怕

用氣炸鍋做的吉列豬扒油量較少,食起來依然脆卜卜但又不油膩
配上蕃茄青瓜和白飯,就是美味的日式吉列豬扒飯

有興趣可以去呢度跟著食譜做


。燒汁牛仔骨
。煎鯖魚
。瑤柱節瓜湯


。氣炸油甘油魚鮫
。瑤柱蒸水蛋
。蝦乾浸娃娃菜


。吉列蝦
。燒鴨
。上湯魚蛋浸娃娃菜湯


大大件、啖啖肉的沙猛魚尾 ... 
無落任何調味料就咁清蒸,點少少豉油已經好好食

。清蒸沙猛魚尾
。煎台灣腸
。涼拌菠菜

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子