UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2020年6月5日 星期五

【氣炸鍋料理】用印尼炸雞粉輕鬆做出 ♥ 氣炸雞下脾〈附食譜〉

在印尼雜貨店買沙嗲磚的時候
被這包印尼炸雞粉包裝上面炸到金黃亮麗超酥脆的雞脾吸引
見到 HK$10 都唔使就有一包,又忍唔住買了包嚟試 ...



唔知係咪我用氣炸鍋做的關係
做出來的炸雞脾的成品跟包裝上的差很多 ...

雖然做唔到好似包裝上面的超酥脆外衣
但是味道不錯,跟上校雞腿的味道好相似,不太咸,入口香脆惹味
好啱我家三隻為食怪的口味 ~~



氣炸雞下脾 ~ 食譜

食材
雞下脾 8 隻

調味料

印尼炸雞粉 1 包



做法

1. 雞下脾洗乾淨,抹乾水

2. 將 1 茶匙印尼炸粉 + 4 茶匙水拌勻成炸漿

3. 將雞下脾沾上拌好的炸漿後,再上印尼炸粉 (乾粉)

4. 噴油後,放入氣炸鍋 180 度 12 分鐘,打開翻一翻,再用 200 度氣炸 8 分鐘




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子