UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2020年6月11日 星期四

【自家煮】宅食日常。5 月食事記錄

疫情持續

繼續我的宅食日常 ...

繼續煮我的飯 ...



這日囡囡好乖咁陪我去大採購
多兩隻手拎野,真係輕鬆好多
所以煮了她想食的 ... 節瓜蜆湯、蒜蓉粉絲蒸帶子、燒雞脾



煎牛仔骨、瑤柱蒸水蛋、灼菜心



焗咸牛脷、清蒸左口魚、灼唐生菜



檸檬雞翼、氣炸三文魚頭、灼菜心



煎牛仔骨、糖醋豬扒、節瓜瑤柱湯



麻醬牛舌、氣炸三文魚腩條、臘腸炒芥蘭

第一次試數字屋嘅三文魚腩條,氣炸到脆卜卜又幾好食




蟹痴這晚又食蟹
儍爸本來想食肉蟹,在街市逛了圈後
最後買了兩隻大大隻嘅奄仔蟹返嚟
簡簡單單整了清蒸奄仔蟹,蟹肉紮實又鮮甜



放假唔想煮,買點食材,煮煲飯,再拎個 Bruno 出嚟
就可以係屋企食烤肉喇 !!!



Pizza 也是我哋外賣的熱選食物 ...
而我哋好專一,每次都係點這幾款 ...
千島夏威夷手拉大批、芝士白汁雞皇飯、蜜糖 BBQ 雞翼、脆香雞和忌廉蓉粟米湯


儍媽最鍾意幫襯小店
好味又抵食嘅炸兩只係 $11 份,好過自己整 ... 當然要多多支持


九龍城舊式餅店買的瑞士卷
城舊式餅店買的瑞士卷
大大件卷蛋,很有蛋香味,口感厚實,但又鬆軟喎
絶對不是空氣感果種,食落去好實在


好邪惡的港式街頭小食 ...
香脆多汁的韮菜餅、脆卜卜的煎釀豆卜和雞全翼
仲有鹵得入味的雞翼尖


見雪櫃有包燒賣,整了好邪惡的氣炸燒賣 ~~
放入氣炸鍋噴油後用 180 度氣炸 8 分鐘,再灑點椒鹽就食得 ... 香口又惹味


囡囡心情好好,好有心機咁係廚房搓 搓 搓
整咗儍媽好想食嘅地瓜囻
再煮個杞子圓肉雪耳糖水就有滋潤湯水食喇 !!!


屋企有兩隻蕃薯,囡囡又整自家製地瓜圓比我哋食
今次配薑湯更好吃


除了自家製糖水,也有外帶的甜品

 ... 芋圓喳咋、芒果豆腐花、紫醉金迷、芒果黑珍珠


Don Don Donki 買的 Kit Kat ... 包裝好可愛呢 !
春季限定的伊予柑 新口味
每塊包裝上除了充滿春天氣息的櫻花,仲有可愛的貓咪


多謝友人送的台灣手信 ...
除了有全家都愛吃的高坑牛肉乾
也有儍媽鍾意的 My Melody ... 造型好可愛的杯套,真係唔捨得用呀 !!!

還有 My Melody 鐵罐包裝的爆谷
培根起司味爆谷鹹香惹味,一陣就比我哋清哂,至於個鐵罐當然又成為我的收藏喇 !!!


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定 

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子