UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2020年4月12日 星期日

【氣炸鍋料理】簡單易做 ♥ 氣炸花螺

今晚又係儍爸去買餸
愛吃海鮮的他買了好耐有食嘅花螺返嚟

以前通常煮鍋水做白灼花螺,現在梗係用氣炸鍋來做
只要把花螺洗乾淨放入氣鍋氣炸,輕輕鬆鬆就做出美味的花螺喇 !!!



氣炸鍋食譜:

1.  花螺用水沖洗乾淨並瀝乾水份



2.  放入氣炸鍋用 180 度 15 分鐘就食得



無需添加任何調味,新鮮的花螺經過氣炸後
保留了原有的鮮味,螺肉鮮嫩中帶點嚼勁




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

2 則留言 :

  1. 多謝你嘅分享,第一次見用氣炸鍋整花螺,等我下次都試下整比小朋友><
    呢篇復活節都推介比你地:

    https://reubird.hk/blog/%E5%BE%A9%E6%B4%BB%E7%AF%80%E5%A5%BD%E5%8E%BB%E8%99%95/easter-jM

    回覆刪除
  2. 好似好好味咁!我同老父都鍾意食花螺,最近買咗氣炸煱,我哋都試吓先!

    另外可能小朋友都比較細個,最近見到篇網上文章有關點樣根據小朋友嘅性格、學習模式去激發子女嘅學習潛力,分享比你希望幫到更多家長!

    https://www.notesity.hk/blog/posts/children-learning-style

    希望小朋友讀書之餘都可以開心快樂咁成長,同埋希望疫情快啲過,大家可以健健康康!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子