UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2018年1月21日 星期日

【觀塘 樓上美食】兄弟同心 ♥ 用心煮出美味西餐 ♥ Bro’s Cuisine



去開觀塘,當然要搵觀塘返工的朋友帶我食好野

這日就帶我去了間由兩位大廚出身的親兄弟主理的樓上餐廳





本來諗住點兩份午餐 ...
但是見到是日必食之選有我想食的法式焗田螺和黑毛豬架 ...
改點了 ... 法式焗田螺 + 黑毛豬架 + 一份午餐 (附餐湯和飲品)



雖然只點了一份午餐,店家都大方的送了兩份呢 !



法式焗田螺 HK$88
剛焗好的田螺香噴噴熱騰騰,田螺大大粒,肉質飽滿紮實
吸滿香料牛油醬的田螺和幼滑的薯蓉一起食,特別滋味



西班牙黑毛豬架 HK$168
厚切的黑毛豬架熟度剛剛好,切開後呈粉紅色
肉質爽口不乾澀,肉香也夠濃郁

不只主菜,連伴碟的薯菜都是用心去煮
薯粒先烘至香脆,再用香草和鹽去調味,好味到全碟連拌菜都清哂 ~~



牛魔王朋友仔點了客 ... 午餐任食推介 ...
燒肉眼扒配薯菜〈原價 HK$168 現在優惠價 HK$118)

一份有三大塊燒肉眼扒,厚度適中
邊位有點焦香,中間呈嫩紅,看見都流口水

2 點半午市前無限添加,加上優惠價,真是好抵食



朋友仔的餐飲 ... 凍奶茶



平時飯後愛嘆杯咖啡的我,今次點了客甜品 ...



朱古力雪糕配士多啤梨凍湯 HK$38



朱古力雪糕是店家自製的,味道濃郁,口感細滑
配上果味香濃,味道酸甜的士多啤梨凍湯,真是絶配
仲有士多啤梨蛋白脆餅和朱古力脆米,味道和口感也豐富的甜品
一次過滿足哂我多個願望,好滿足呢 !!!



Bro's Cuisine
香港 九龍 觀塘 成業街 19-21 號 成業工業大廈 2 樓 13 室
https://www.facebook.com/BrosCuisine.hk/




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子