UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年10月10日 星期二

【銅鑼灣 樓上美食】新派韓式午餐 ♥ 特製火山岩焗爐高溫烤焗的 。韓式芝士薄餅 ♥ The Hwaduk

今年中秋節正日,碰巧是囡囡學校假期
我們兩母女出去撐枱腳食個晏先 ~~

這日去了朋友介紹的韓國餐廳
朋友仔特別推介 ... 
用特製火山岩焗爐高溫烤焗出來的韓式烤雞和薄餅



這個 8" 韓式芝士薄餅 Gorgonzola 
就是用後面的特製火山岩焗爐高溫烤焗出來

薄餅邊的外層烘至香脆,但是裡面保持柔靭
加埋咸香的芝士和甜絲絲的蜜糖,會讓你吃不停食



平日下午提供的午市套餐選擇蠻多
我們食的 8" 韓式芝士薄餅連沙律和飲品,一客盛惠 HK$108  


+HK$10 可以配一串好特別的韓式小食 ... 魚蛋年糕串

好鍾意食韓式魚蛋和韓式年糕
今次將兩者合而為一,用韓式魚蛋捲住年糕
再在上面掃少少微辣的韓式辣醬和芝麻,一次過滿足我兩個願望 ~~


飲品可以揀鮮檸檬茶 / 蜂蜜柚子茶 / 薑茶 / 水果茶 
原來水果茶也可以再揀西柚、藍莓、水蜜桃 ... 我就點了杯香甜的凍水蜜桃茶

囡囡 +HK$20 配了杯西柚梳打
西柚梳打裡面有少少新鮮西柚粒,味道酸酸甜甜,消暑又解渴


午餐的前菜 ... 芝士沙律配油醋汁


另一份午餐就點了客 ... 
新式牛肉拌飯 New Style Bibimbap with beef 


不用傳統熱騰騰的石鍋
改用一隻大碗裝著豐富的食材和米飯
食前將韓式辣醬拌勻,好適合夏天的口味


剛開店就去到,我們兩個為食怪又做了這日的第一枱食客
餐廳環境不錯,尤其鍾意靠窗的座位,有足夠日光又夠開揚


午市套餐只限平日提供的,周末和假期不供應的


The Hwaduk
香港 銅鑼灣 開平道一號 The Cubus 21 樓



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否,請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子