UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年11月30日 星期三

宅在家都可以品嚐到 ♥ 甜蜜又滋潤的甜品 ♥ 桂圓黑糖海燕椰皇凍

唔知大家會唔會好似我咁 ... 
在屋企夜嘛嘛突然間想食番個滋潤的甜品
但是現在天寒地凍,又有邊個願意出去買呢 ???

如果這個時候,屋企有一開即食的海燕椰皇凍就可以滿足到為食的我喇 !!!



上年已經介紹過海燕椰皇凍
兩隻小魔怪好鍾意拌雪糕食,而我就鍾意加雪梨圓肉燉來食

今年新推出了加料版的桂圓黑糖海燕椰皇凍
同樣都是獨立包裝,可以買多幾個放在雪櫃
想食的時候,拎出來解凍再撕開包裝就食得

如果想食熱的
就放入微波爐以小火功能加熱 2 分鐘或者用熱水加熱就食得,實在太方便喔 !!!


桂圓黑糖海燕椰皇凍裡面有滋潤的黑糖和桂圓肉
精選泰國一級靚椰皇,椰汁清甜,仲有柔滑清爽的椰肉
配合埋頂級海燕,無論熱食凍食都得,絶對是天然健康的滋補甜品


小朋友就最鍾意凍食,兩隻小魔怪也不例外,好味到他們連椰皇肉都挖得乾乾淨淨 !!!


而鍾意食暖笠笠甜品的我,只加少少杞子去燉就可以有 ...


滋潤養顏又明目的『杞子桂圓黑糖海燕椰皇凍』食喇 !!! 



More information :
Creative Promotion Limited 


** 產品及產品資料由品牌提供

** 以上是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,一試  / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子