UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年6月28日 星期二

宅在家。都可以品嚐 ♥ 貓山王 Gelato Bar ♥ 榴槤咖啡 ♥ 榴槤多士


天時暑熱,雪櫃當然要入定點雪條雪糕來消暑降溫 !!!
我們全家都是榴槤忠粉,當然要訂番盒啖啖貓山王果肉的 貓山王 Gelator Bar 放在冰箱
隨時想食都可以囉 !!!

儍媽仲順手訂埋榴槤咖啡和榴槤蓉 ... 今次真是大滿足 ... 過足榴槤癮 ~~



貓山王果肉 gelato bar 除了單支裝,還有盒裝 HK$350,一盒有 8 支獨立包裝



每支 gelato bar 重 90g,裡面有 30g 純貓山王果肉
gelato base 是用 D24 榴槤肉來做 
所以一打開包裝就聞到濃郁的榴槤香味
咬落去滿口榴槤香,還有啖啖香甜的貓山王果肉,滋味又透心涼


D24 榴槤蓉 HK$50 / 120g
可以當雪糕就咁食,亦可以用來做榴槤甜品


兩隻小魔怪鍾意就咁食,用裡面附上的小匙,一匙一匙咁當雪糕食 ... 好爽的


不過,食之前要放在室溫 10-15 分鐘至回軟至好食的


我就鍾意當果醬,味道濃郁,質感幼滑的榴槤果醬,用來塗麵包好好食的


這客儍媽自家製的 D24 榴槤多士,很啱兩隻小魔怪的胃口
他們可以一口氣食兩客的

只要塗少少榴槤蓉,連平時不愛食的麵包皮都與我掃清光


當我沖完榴槤咖啡,唸住慢慢嘆個榴槤下午茶 ... 榴槤咖啡配榴槤多士
點知 ... 
已經比他們食哂,要再整過 ... 


4 合 1 榴槤咖啡 HK$80 一包,裡面有 6 小袋


獨立包裝,加熱水即沖即飲,好方便


既有咖啡味也有濃郁的榴槤味,甘甘甜甜
最鍾意面層仲有一層奶泡,入口更香滑



DurianBB 

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子