UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年6月16日 星期四

任飲任食 ♥ 烤肉 ♥ 海鮮 ♥ 刺身【日式放題】尚鮮日式燒肉漁市場

儍爸話好耐冇食日式放題
咁啱之前見雜誌和網友介紹過這間新開的尚鮮日式燒肉漁市場
刺身、烤海鮮和烤肉 ...  120 分鐘任食任飲,一定啱儍爸口味

 


座位不太迫,我們坐的梳化座舒服又寬落
原來這兒仲有獨立房間,裡面是好有日式風的塌塌米枱


一坐下,正在諗住點咩的時候,就來了一隻刺身船和烤肉拼盤
啱哂我呢 D 有選擇困難症的人 ... 比我每款食物試下先,之後再 encore 想食的 ...


刺身船有三文魚、北寄貝、甜蝦、帶子、八爪魚、希靈魚、榮螺
每款刺身都好新鮮,又不會切到細細件薄薄的
好似我至愛的帶子肥大厚肉,鮮甜美味
還有儍爸和兩隻小魔怪至愛的希靈魚刺身,味道酸酸甜甜,口感爽脆,很開胃呢


好豐富的烤肉拼盤,一次過試到雞、牛、豬 ... 連魚餅都有
平時燒烤好少食魚餅,原來烤魚餅都幾好食喎
雞翼已經切成單骨,燒起來較易掌握,除了冇咁易燒燶,亦方便食用


這兒的肉類,很多都無預先調味
就算有都是上枱前在肉上加少少醬汁,不是預先醃製的
這點就啱哂我喇 !!! 

無預先調味的肉類,一上枱就看得出肉的質素 ... 
枱面也有海鹽、黑椒、燒汁比你自己調味
我鍾意烤好後,點少少醬汁用菜包著食,咁就可以食到新鮮食材的鮮味


海鮮都有好多選擇,虎蝦、青口、魷魚仔 ...
全部都好想食,但要留肚試其它,只點了原隻帆立貝
帆立貝真是好大隻,個烤爐放了這 4 隻帆立貝都無位燒其它食物


採用電子餐牌,用平板電腦睇啱一點就落單,好方便


我們再點的刺身,雖然無了隻刺身船,但依然咁鮮甜美味


日式小食 ... 味付螺肉、味付海蜇、帶子裙邊


愛香口食物的我們又點可以唔試炸物 ... 炸蟹鉗、炸蠔  


還有我們強烈推介的榴槤炸彈和一粒米
外層脆卜卜裡面流心的榴槤蓉,真是食過番噚味
一粒米即是炸香蕉,外形又幾似一粒巨型的米


這兒真是好啱我們的胃口 ... 又有我們全家都咁鍾意的燒菠蘿 ~~ 


飲品都是任飲的 ~~ 
有罐裝汽水,也有盒裝綠茶 ... 


最後,當然要食埋甜品至完滿的 ...


120 分鐘 任飲任食刺身、烤肉、海鮮的日式放題
星期一至四 HK$268/位;星期五六日 HK$298/位;小童 HK$168 (另收加一服務費)
食物質素、環境和服務都不錯,回本度非常高,下次要和朋友仔再 encore 



尚鮮日式燒肉漁市場
香港 銅鑼灣 謝斐道 496 號 金利文廣場 3 樓


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子