UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年5月15日 星期五

老牌港式西餐廳 ...哥登堡餐廳

偶而都會來這處鋸扒
除了因為抵食,也是對老牌食店的支持

本想食鐵板餐,但這日居然不提供鐵板餐 ... 咩原因已經唔記得 ...




餐廳有方枱和卡座,我們有小朋友,被安排了卡座
點了一份鐵板晚餐 (HK$85) 和一份自選晚餐 (HK$75)

先來餐湯,我們揀了紅湯 (羅宋湯) 和白湯 (忌廉湯) 各一
羅宋湯很濃還有很多蔬菜,味道酸中帶辣,很開胃


儍爸的鐵板羊扒餐跟薯條配蒜蓉汁,因為這晚不提供鐵板,改用碟上
一份有 3 件羊扒,仲要不是薄切,幾抵食


我的自選晚餐 ... 頭盆在以下七款揀一款、主菜就任選二款


頭盆本來想揀焗田螺,但囝囝想食煙肉腸仔卷


主菜揀了吉列豬扒和雞扒配意粉,與小朋友分食的關係,又是配蒜蓉汁
吉列豬扒炸得香脆唔油膩,咬落去亦鬆軟不會靭


可以配白飯或者意粉,意粉加茄汁和蒜蓉抄過


甜品可以揀雪糕糯米糍或啫喱
這兒的啫喱好搶手的,所以食到差不多好叫定甜品 ... 遲了就無啫喱食的
點解我咁鍾意食啫喱 ... 因為這個好有懷舊風味的金屬器皿囉 ... 可以緬懷一下兒時的感覺嘛


綠色的青檸啫喱加點花奶好味點


最後,還有餐飲 ... 值得一提的是椰汁紅豆冰及涼粉什果冰都不須額外加錢的


哥登堡餐廳

土瓜灣 馬頭圍道 440 號地下


** 以上分享是以我的喜好、口味及情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子