UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年12月31日 星期三

Essential ♡ 早晚急救「髮」寶

每逢冬天,我把亂草又出現問題 ... 乾燥、髮尾開叉、蓬鬆、飛散 ...

每到年尾,又聖誕又新年 ... 特別多飯聚
把頭髮咁點見人 ...


在這個時候收到 Essential 的護髮產品真是太好喇 !
可以救救我把亂草 ... 靚靚的去 party




先講下這兩支早晚急救孖寶 ... 瞬滑抗熱美髮水 + 保濕修護乳霜

 瞬滑抗熱美髮水 (免沖洗) 
HK$62.9 / 200ml

朝早瞓醒把亂草特別不聽話,又乾又打結
就算趕出門都不怕,因為只要用這支瞬滑抗熱美髮水噴兩噴
即時為髮絲保濕,減少打結,不再毛燥,貼服順滑哂 ... 靚靚的出門囉 !!!





 保濕修護乳霜 (免沖洗) 
HK$62.9 / 100ml

我習慣每晚洗髮,而把頭髮又長又厚喎,所以每晚都要用風筒吹乾頭髮
洗髮後用毛巾拭乾頭髮,將保濕修護乳霜搽在髮尾上,才以風筒吹乾髮絲
好似替秀髮搽上 sleeping mask 一樣,在晚間修護滋潤髮絲
瞓醒後嘅頭髮已經比平時順滑不少




 Essential 水漾防毛燥護髮膜
HK$62.9 / 200g
除了日晚急救是不夠的,每星期一至兩次的重點修護滋潤髮絲是不可缺少的
Essential 水漾防毛燥護髮膜加入了野生玫瑰精華,為髮質層集中保濕,讓秀髮持續水潤


三款產品的香味好一致,是淡淡的花果香氣 ... 令人舒服的香氣
用了整套 Essential 急救髮寶後,秀髮變得貼服
就算冬天要出席飯聚都不怕被飛散及毛燥的頭髮影響造型了 !




** 產品由品牌提供
** 以上分享是以我的髮質、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子